
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі»
ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
На підприємстві працює Кол-центр
Мешканці міста мають можливість отримати оперативну інформацію за багатоканальним телефоном 341-41-40:
- з питань подачі опалення і гарячої води;
- про стан розрахунків за опалення та гарячу воду;
- про порядок укладання договорів на реструктуризацію заборгованості;
- про припинення теплопостачання з причин проведення планових і аварійно-ремонтних роботах і очікувані терміни їх закінчення;
- про порядок укладання договорів про надання населенню послуг теплопостачання;
- про встановлені тарифи;
- про перелік документів необхідних для внесення змін по особовому рахунку;
- подати заявку на виклик представника для визначення якості послуг в квартирі;
- інші питання стосовно послуг з теплопостачання;
- передати показання індивідуального приладу обліку гарячої води.
Години роботи Кол-центру: понеділок-п`ятниця з 8-00 до 17-00, субота-неділя з 8-00 до 16-00 за багатоканальним тел. 341-41-40
Електронна адреса для звернень громадян: hts@hts.kh.ua