• image description
  • image description

Харьковские Тепловые Сети

Комунальне підприємство «Харківські Теплові Мережі»

тепло первой столицы

fb   tg   ig

Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі»

Про доступ до публічної інформації


Порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес визначено Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.11 № N 2939-VI» (далі за текстом – Закон).

Згідно ст. 15 п. 1 пп. 4 Закону про порядок складання, подання запиту на інформацію...:

- Запит на інформацію може бути індивідуальним або коллективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи в іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою). Для подання запиту на інформацію поштою необхідно направити лист за адресою:

61037, м. Харків, вул. Мефодіївська, 11, КП «Харківські теплові мережі»

Запити на інформацію також приймаються:
- телефоном за номером 728-18-49
- факсом за номером      728-18-41
- електронною поштою:  public_info@hte.vl.net.ua

Письмовий запит подається у довільній формі.
Запит на інформацію має містити:
1) ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Відповідь на запит надається не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя, щодо стану довкілля, предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.
У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, підприємство може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувач повідомляється в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

Плата за копіювання (друк, сканування) документів, що надаються за запитом, стягується, починаючі з одинадцятої сторінки, у наступних розмірах:

Розмір
фактичних витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію

(грн. без ПДВ за виготовлення однієї сторінки)


п/п
Прожитковий мінімум для працездатних осіб * формат А4 та менший розмір (в т.ч. двосторонній друк) - 0,2% від прожиткового мінімуму для працездатних осіб формат А3 та більший розмір (в т.ч. двосторонній друк) - 0,3% від прожиткового мінімуму для працездатних осіб документи будь-якого формату, якщо поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування, тощо (в т.ч. двосторонній друк) - 0,5% від прожиткового мінімуму для працездатних осіб виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування - 0,1% від прожиткового мінімуму для працездатних осіб
дата введення розмір, грн.
1 з 01.01.2023 2684 5,37 8,05 13,42 2,68
2 з 01.01.2024 3028 6,06 9,08 15,14 3,03
3 з 01.01.2025 3028 6,06 9,08 15,14 3,03

* Згідно Закону України "Про Державний бюджет України на 2025 рік".
Розрахунок виконано на підставі постанови КМУ №740 від 13.07.2011 та рішення виконавчого комітету Харківської міської ради №7 від 29.01.2020.
ПДВ нараховується згідно чинного законодавства.

Згідно ст. 15 п. 1 пп. 8 Закону про розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установи:

- Місце де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установи:

м. Харків, вул. Мефодіївська, 11, кім . 605 А, щоденно з 8-00 до 17-00, перерва з 12-12 до 13-00, в п”ятницю до 16-00

Зразок форми також розміщений на сайті підприємства: Завантажити >>.
У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформить відповідальна особа з питань запитів на інформацію підприємства, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надасть копію запиту особі, яка його подала.

Місце для роботи запитувачів з документами, чи їх копіями визначено в приміщенні «Харківтеплозбут», 1-й поверх, абонентна зала.


Індустріальна філія

Для подання запиту на інформацію поштою мешканцям необхідно направити лист за адресою
61007, м. Харків, пр-т. Архитектора Альошина, 35.
Запити на інформацію також приймаються:
- телефоном за номером 703-36-96;
- факсом за номером 703-36-58;
- електронною поштою hte_ind@hte.vl.net.ua
Отримати форму запиту на інформацію у відповідальної особи за адресою: м. Харків, пр-т. Архитектора Альошина, 35, кабінет керівника відділу по роботі з населенням, щоденно з 8-00 до 17-00, перерва з 12-12 до 13-00, в п’ятницю до 16-00.
Місце для роботи запитувачів з документами, чи їх копіями визначено в приміщенні Індустріальної філії, 1 поверх, абонентна зала.

Київська філія

Для подання запиту на інформацію поштою мешканцям необхідно направити лист за адресою
61013, м. Харків, пров. Великий Данилівський,27-А
Запити на інформацію також приймаються:
- телефоном за номером 050-364-60-49;
- електронною поштою kiev_az@hte.vl.net.ua
Отримати форму запиту на інформацію у відповідальної особи за адресою: м. Харків, пров. Великий Данилівський,27-А, служба “Теплозбут”, абонетна зала, щоденно з 8-00 до 17-00, перерва з 12-12 до 13-00, в п’ятницю до 16-00.
Місце для роботи запитувачів з документами, чи їх копіями визначено в приміщенні служби «Теплозбут», абонентної зала.

Немишлянська філія

Для подання запиту на інформацію поштою мешканцям необхідно направити лист за адресою
61060, м. Харків, вул. Олімпійська, 23А.
Запити на інформацію також приймаються:
- телефоном за номером 050-302-64-73 або 392-02-88;
- електронною поштою hte_nemyshl@hte.vl.net.ua
Отримати форму запиту на інформацію у відповідальної особи за адресою: м. Харків, вул. Каденюка, 11/1, 2-й поверх кім. 2, щоденно з 8-00 до 17-00, перерва з 12-12 до 13-00, в п’ятницю до 16-00. Місце для роботи запитувачів з документами, чи їх копіями визначено в приміщенні «Теплозбут» Немишлянської філії, 1-й поверх, абонетна зала або 2-й поверх кім. 2.

Новобаварська філія

Для подання запиту на інформацію поштою мешканцям необхідно направити лист за адресою
61064, м. Харків, вул. Планова, 60.
Запити на інформацію також приймаються:
- телефоном за номером 050-302-60-79;
- факсом за номером 370-21-03 ;
- електронною поштою hte_novobavar@hte.vl.net.ua
Отримати форму запиту на інформацію у відповідальної особи за адресою: м. Харків, вул. Юрія Паращука, 4а, щоденно з 8-00 до 17-00, перерва з 12-12 до 13-00, в п’ятницю до 16-00
Місце для роботи запитувачів з документами, чи їх копіями визначено в приміщенні: вул. Юрія Паращука, 4а, 1-й поверх, абонетна зала.

Основ’янська філія

Для подання запиту на інформацію поштою мешканцям необхідно направити лист за адресою
вул. Москалівська, 5а
Запити на інформацію також приймаються:
- телефоном за номером 733-04-02;
- електронною поштою hte_osnovaz@hte.vl.net.ua
Отримати форму запиту на інформацію у відповідальної особи за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 5 А, ООБП щоденно з 8-00 до 17-00, перерва з 12-12 до 13-00, в п’ятницю до 16-00.
Місце для роботи запитувачів з документами, чи їх копіями визначено в приміщенні «Теплозбуту», 2-й поверх, абонетна зала.

Салтівська філія

Для подання запиту на інформацію поштою мешканцям необхідно направити лист за адресою
61121, м. Харків, вул. Світла, 13.
Запити на інформацію також приймаються:
- телефоном за номером 050-401-06-61;
- електронною поштою hte-saltov@hte.vl.net.ua
Отримати форму запиту на інформацію у відповідальної особи за адресою: м. Харків, вул. Світла, 11-А, служба “Теплозбут”, абонетна зала з 8-00 до 17-00, перерва з 12-12 до 13-00, в п’ятницю до 16-00.
Місце для роботи запитувачів з документами, чи їх копіями визначено в приміщенні служби «Теплозбут», 1-й поверх, абонентна зала.

Слобідська філія

Для подання запиту на інформацію поштою мешканцям необхідно направити лист за адресою
61100, м. Харків, пр. Петра Григоренка 18-Б .
Запити на інформацію також приймаються:
- телефоном за номером 050-401-38-47;
- електронною поштою hte_slobod@hte.vl.net.ua
Отримати форму запиту на інформацію у відповідальної особи за адресою: м. Харків пр. Петра Григоренка 18-Б, служба “Теплозбут”, кім. 11, щоденно з 8-00 до 17-00, перерва з 12-12 до 13-00, в п’ятницю до 16-00.
Місце для роботи запитувачів з документами, чи їх копіями визначено в приміщенні служби “Теплозбут”, 2-й поверх, кім.11.

Холодногірська філія

Для подання запиту на інформацію поштою мешканцям необхідно направити лист за адресою
61098, м. Харків, вул. Полтавський шлях, 152Б .
Запити на інформацію також приймаються:
- телефоном за номером 372-75-35, 372-31-03;
- електронною поштою hte_kholodsbyt@hte.vl.net.ua
Отримати форму запиту на інформацію у відповідальної особи за адресою: м. Харків, вул. Полтавський шлях, 152Б, 2 поверх, щоденно з 8-00 до 17-00, перерва з 12-12 до 13-00, в п’ятницю до 16-00.
Місце для роботи запитувачів з документами, чи їх копіями визначено в приміщенні служби «Теплозбуту» Холодногірської філії КП «ХТМ», 1-й поверх, абонетна зала.

Шевченківська філія

Для подання запиту на інформацію поштою мешканцям необхідно направити лист за адресою
61103, м. Харків, пр.Людвіга Свободи, 32а.
Запити на інформацію також приймаються:
- телефоном за номером 050-364-58-50;
- електронною поштою hte_shevch@hte.vl.net.ua
Отримати форму запиту на інформацію у відповідальної особи за адресою: м. Харків пр.Людвіга Свободи, 32а, абонентна зала щоденно з 8-00 до 17-00, перерва з 12-12 до 13-00, в п’ятницю до 16-00.
Місце для роботи запитувачів з документами, чи їх копіями визначено в приміщенні 1-й поверх, абонентна зала Шевченківської філії.

Згідно ст. 23 про право на оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації:

Рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Запитувач має право оскаржити:
1) відмову в задоволенні запиту на інформацію;
2) відстрочку задоволення запиту на інформацію;
3) ненадання відповіді на запит на інформацію;
4) надання недостовірної або неповної інформації;
5) несвоєчасне надання інформації;
6) невиконання розпорядниками обов'язку оприлюднювати інформацію відповідно до ст. 15 цього Закону;
7) інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.